Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.

Ok, rozumiem
  • Infolinia

    do Mikołaja pozostały... 3 dni!

  • Wysyłka

    Darmowa dostawa do sklepów TXM

  • Zegar
    Najbliższa wysyłka za

    XXX

    Godzin

    :

    Minut

    :

    Sekund

Wybierz język

Szukaj

Sklepy

Koszyk

FAQ

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności on-line możesz dokonywać jedynie poprzez serwis płatności on-line.

Jeśli podczas składania zamówienia płatność zakończy się niepowodzeniem prosimy kliknąć w otrzymaną e-mailem formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia. Zostaniesz przekierowany na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Za produkty możesz zapłacić przy odbiorze towaru (tzw. płatność za pobraniem) lub online: e-przelewem lub kartą. Dostępna jest również płatność ratalna, której został poświęcony kolejny rozdział.

Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

Masz 3 dni od momentu złożenia zamówienia na dokonanie płatności on-line. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
W czasie regulaminowych 3 dni możesz dokonać płatności klikając w formułę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia (wiadomość e-mail), poprzez którą zostaniesz przekierowany na stronę serwisu płatności.

Twój koszyk

Pobieram informacje o koszyku...