Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.

Ok, rozumiem
  • Infolinia

    do Mikołaja pozostały... 3 dni!

  • Wysyłka

    Darmowa dostawa do sklepów TXM

  • Zegar
    Najbliższa wysyłka za

    XXX

    Godzin

    :

    Minut

    :

    Sekund

Wybierz język

Szukaj

Sklepy

Koszyk

Regulamin

 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TXM24.PL

(obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014  roku)


- I -
POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Właścicielem sklepu internetowego TXM24.pl (Sklep Internetowy) jest TXM S.A. z siedzibą w Andrychowie (34-120), ul. Krakowska 140a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa- Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000469423, NIP 676-00-77-170, REGON 0083686560, kapitał zakładowy - 58.880.000,00 zł w pełni wpłacony (Sprzedawca).
  2. Sklep Internetowy sprzedaje dostępne aktualnie w ofercie artykuły przemysłowe, w szczególności tekstylne - damskie, męskie, dziecięce, w tym także niemowlęce. Dokonanie zakupu jest możliwe po złożeniu zamówienia, o którym mowa w szczególności w pkt. II - Realizacja zamówienia (Zamówienie).
  3. Administratorem danych osobowych jest TXM S.A. wskazana w punkcie 1.
  4. Do umów sprzedaży zawieranych na odległość z Klientem będącym osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zwaną dalej Konsumentem) zastosowanie mają ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) oraz – w zakresie tam nieuregulowanym - ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.), do umów sprzedaży w pozostałym zakresie zastosowanie ma ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.). 
  5. Informacje podawane przez Klienta, umożliwiające realizację Zamówienia, powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Podanie nieprawdziwych, nieaktualnych lub niedokładnych danych uniemożliwia realizację Zamówień ze Sklepu Internetowego.
  6. Realizacji zakupów przez Klienta jest możliwa bez rejestracji oraz po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym. W pierwszym przypadku, w celu zamówienia towarów, wystarczające jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia i jego przesłanie poprzez stronę internetową dostępną pod adresem www.txm24.pl. W drugim przypadku, prawidłowe zarejestrowanie się przez kupującego na stronie www.txm24.pl oraz prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia i jego przesłanie poprzez stronę internetową dostępną pod adresem www.txm24.pl pozwala ponadto na korzystanie z przez Klienta z dodatkowych opcji, przede wszystkim umożliwia podgląd historii poprzednio dokonanych zakupów. 
  7. Poza tradycyjną formą składania zamówień opisaną w ust. 6 Regulaminu istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie pod numerem 42 20 67 555 . W przypadku składania zamówienia telefonicznie, Klient zobowiązany jest przed przystąpieniem do złożenia zamówienia do zapoznania się treścią Regulaminu sklepu internetowego TXM24.PL. Złożenie zamówienia drogą elektroniczną wiąże się z uiszczeniem opłaty za zamówienie przy odbiorze paczki od Kuriera. Sklep nie realizuje zamówień składanych drogą telefoniczna z przedpłatą i z formą transportu inną niż Kurier Siódemka. Sklep zastrzega sobie możliwość rejestracji rozmów. 
  8. Realizacja Zamówienia możliwa jest  na terenie Polski, oraz innych krajów. Aktualna lista krajów do których realizowana jest wysyłka dostępna jest tutaj.
  9. Wszystkie ceny artykułów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają VAT według aktualnie obowiązującej stawki) (Ceny).
  10. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany Cen, wprowadzania nowych artykułów do sprzedaży. Zmiany, o których mowa powyżej nie naruszają praw Klientów, którzy zawarli umowę sprzedaży artykułów oferowanych przez Sklep Internetowy przed dokonaniem w/w zmian. Ostateczna Cena jest każdorazowo potwierdzana Klientowi w momencie wyboru opcji „Do kasy", przed wysłaniem Zamówienia. Cena „W kasie" uwzględnia ewentualne zniżki uzyskane na skutek wykorzystania kodów rabatowych. Do każdego zrealizowanego Zamówienia dołączany jest paragon albo faktura VAT, na życzenie Klienta.
  11. Wszelkie informacje na temat aktualnych akcji promocyjnych i rabatowych obowiązujących w Sklepie Internetowym, obowiązujących w chwili składania Zamówienia przez Klienta, są zamieszczane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.

- II -
REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym Klient powinien:
    a) dokonać wyboru towaru (towarów) zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego - z dostępnej aktualnie oferty – podając, jeśli opcja jest dostępna, kolorystykę, rozmiar, inne cechy opcjonalne charakterystyczne dla towaru oraz ilość, a następnie dodać kolejno „do koszyka” wybrane towary;
    b) w przypadku zamówień telefonicznych wskazać cechy, o których mowa w lit. a powyżej pracownikowi Biura Obsługi Klienta Sklepu Internetowego (dalej zwanego BOK);
    c) po zakończeniu wyboru towaru (towarów) wybrać przycisk „przejdź do koszyka”;
    d) następnie dokonać, spośród aktualnie dostępnych opcji, wyboru formy dostawy oraz sposobu płatności lub dokonać usunięcia towaru/towarów z „koszyka”. Jeżeli Klient korzysta z kodu rabatowego, powinien na tym etapie wpisać go w przeznaczonym do tego miejscu, a następnie wybrać przycisk „do kasy”;
    e) następnie podać dane umożliwiające realizację zamówienia lub ewentualnie dokonać logowania do konta Klienta w Sklepie Internetowym. Najpóźniej na tym etapie Klient powinien zapoznać się i potwierdzić zapoznanie się oraz akceptację niniejszego regulaminu, oraz udzielić pozostałych przewidzianych zgód. Udzielenie powyższych informacji jest dobrowolne, jednakże konieczne dla realizacji zamówienia. Następnie należy użyć przycisku „dalej”;
    f) wybrać sposób płatności oraz dostawy. W zależności od dokonanego wyboru Klient proszony jest o postępowanie zgodnie ze wskazanymi wytycznymi;
    g) zatwierdzić zamówienie przyciskiem potwierdzającym wolę zakończenia zamówienia i chęć zawarcia umowy. Z chwilą zatwierdzenia zamówienia odpowiednim przyciskiem dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów. Jednakże Sprzedawca zastrzega własność rzeczy do momentu uiszczenia ceny sprzedaży przez Klienta. Miejscem zawarcia umowy jest siedziba Sprzedawcy.
  2. W przypadku zamówień telefonicznych wskazane powyżej czynności wykonuje pracownik BOK uzgadniając uprzednio z Klientem poszczególne opcje wyboru.
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie Sklepu Internetowego. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są wyłącznie w godzinach pracy BOK tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.
  4. TXM S.A. zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji Zamówienia, w przypadku, gdy dane podane przez Klienta, a niezbędne do realizacji Zamówienia są niepełne lub błędne. O każdorazowym odstąpieniu od realizacji Zamówienia TXM S.A. niezwłocznie powiadomi Klienta oraz wskaże przyczynę ww. odmowy.
  5. Artykuły oferowane w Sklepie Internetowym są towarami aktualnie dostępnymi. Jednakże, w wyjątkowych sytuacjach - w szczególności w przypadku równoczesnego złożenia Zamówienia na ten sam towar przez kilku Klientów - może się zdarzyć, że towar nie będzie dostępny. W takich sytuacjach - to jest w razie niemożliwości realizacji zamówienia w części lub całości, każdorazowo, również w przypadku zamówienia telefonicznego Klient zostanie poinformowany wiadomością e - mail o wartości i ilości sztuk zrealizowanego Zamówienia i dacie wysyłki. W razie dokonania przez niego płatności - kwota za niezrealizowaną część Zamówienia zostanie niezwłocznie zwrócona. W przypadku, gdy częściowa realizacja Zamówienia jest z jakichkolwiek przyczyn niezgodna z oczekiwaniem Klienta, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia w całości od złożonego zamówienia poprzez przesłanie wiadomości e-mail z taką informacją na adres kontakt@txm24.pl.
  6. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia i zawarcie umowy w drodze komunikatu nadawanego w drodze informacji e-mail, przesyłanego na adres poczty Klienta podany w formularzu zamówienia lub pracownikowi BOK, potwierdzającego ilość produktów, wartość zamówienia, rodzaj dostawy, rodzaj płatności oraz dane teleadresowe Klienta. W przypadku nie otrzymania ww. potwierdzenia niezwłocznie lub w razie wątpliwości, albo gdy nie dokonywano zamówienia w Sklepie Internetowym – Klient lub inna osoba proszona jest o kontakt telefoniczny lub mailowy z BOK.
  7. Z chwilą otrzymania Potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.
  8. Klient wyraża zgodę na dostarczenie dokumentów sprzedaży w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w Zamówieniu, przy rejestracji lub w przypadku zamówienia telefonicznego pracownikowi BOK. Dokumenty te będą wysłane z potwierdzeniem ich otrzymania.
- III -
WARUNKI PŁATNOŚCI I WYSYŁKI TOWARU
  1. Płatność za zakupiony towar może zostać dokonana wedle wyboru Klienta z góry - przelewem tradycyjnym, e-przelewem, kartą kredytową, ratalnie poprzez raty PayU, lub przy odbiorze - w przypadku wyboru opcji za pobraniem.
  2. Zamówione towary są dostarczane na terenie Polski za pośrednictwem kuriera Siódemka S.A., Paczkomatów InPost, Poczty Polskiej S.A., lub usługi Paczka w Ruchu, przy czym koszt dostawy w każdym przypadku uwidoczniony jest po wyborze sposobu dostawy. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w sklepach stacjonarnych TXM. Zamówienia zagraniczne dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Zamówienia realizowane na terenie Polski przekraczające określoną wartość, widoczną przy składaniu Zamówienia są wysyłane na koszt Sklepu Internetowego. Informacja o aktualnym limicie cenowym znajduje się na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  3. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem kuriera Siódemka S.A. - w przypadku niezastania Klienta pod wskazanym adresem albo w przypadku wyboru płatności za pobraniem - braku środków pieniężnych na zapłatę za przesyłkę - kurier zostawia awizo z kontaktem do najbliższego oddziału Kuriera Siódemka S.A. W następnym dniu roboczym po awizacji ponawiana jest próba doręczenia wysyłki. W razie, gdy i druga próba kończy się niedoręczeniem, Kurier pozostawia drugie awizo. W przypadku, gdy po wtórnej awizacji nie dojdzie do doręczenia - przesyłka zostaje wstrzymana w magazynie do wyjaśnienia sprawy. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu kolejnej dostawy. 
  4. Przy wyborze Poczty Polskiej S.A. - w przypadku niezastania Klienta pod wskazanym adresem albo braku środków pieniężnych na zapłatę za przesyłkę - stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. 2012, poz. 1529, ze zm). Dostawa realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. wynosi zwykle do 2 dni roboczych od momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi. Sprzedawca nie ma jednak wpływu na czas, w jakim Poczta Polska S.A. realizuje dostawę, w związku z powyższym czas dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie tego przewoźnika. 
  5. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost, paczka zostaje dostarczona do wybranego przez Klienta Paczkomatu, o czym Klient zostaje poinformowany informacją sms. Paczka jest dostępna do odbioru przez kolejne 3 dni robocze. Po upływie tego terminu, w razie gdy paczka nie zostanie podjęta przez Klienta, a termin jej odbioru nie zostanie przedłużony, zgodnie z procedurą przewidzianą na stornie internetowej pod adresem https://paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/jak-to-dziala/jak przedluzyc-odbior, zostaje ona przekazana do Punktu Obsługi Klienta, przy czym zgodnie z zasadami funkcjonowania Paczkomatów InPost Punkt Obsługi Klienta może znajdować się w innym mieście niż miejsca wskazanego przez klienta jako miejsce odbioru, co niniejszym Klient przyjmuje do wiadomości. W przypadku wyboru wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost Klient proszony jest, w razie wątpliwości, o odwiedzenie strony internetowej pod adresem https://paczkomaty.pl/ lub kontakt z BOK. 
  6. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem usługi Paczka w RUCHu, paczka zostanie doręczona do wybranego przez Klienta punktu Ruch, o czym Klient zostanie poinformowany informacją sms. Paczka jest dostępna do odbioru przez 5 dni roboczych (rozumianych jako dni robocze pomiędzy poniedziałkiem i piątkiem włącznie) liczonych od dnia następującego po dniu wysłania na numer Odbiorcy Zawiadomienia SMS o możliwości odbioru. Po upływie tego terminu, w razie gdy paczka nie zostanie podjęta przez Klienta, zgodnie z zasadami funkcjonowania usługi Paczki w RUCHu jest ona traktowana jako nieodebrana i zostaje zwrócona do Sprzedawcy. W przypadku wątpliwości prosimy o odwiedzenie strony internetowej https://www.paczkawruchu.pl/ lub kontakt z BOK.
  7. Przy wyborze odbioru w sklepie stacjonarnym TXM, paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Klienta sklepu o czym  Klient zostanie poinformowany mailowo oraz informacją sms. Dostawa przesyłki nastąpi w ciągu 3-5 dni. Klient aby odebrać przesyłkę zostanie poproszony o podanie kodu identyfikacyjnego otrzymanego w wiadomości sms oraz mailu informującym o możliwości odbioru. Paczka jest dostępna do odbioru przez 7 dni. Po upływie tego czasu, przesyłka zostanie odesłana i Klient nie będzie miał możliwości jej odebrania. 
  8. Przy wyborze wysyłki zagranicznej, zamówienie należy opłacić z góry. Zamówienia zagraniczne dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, a koszt wysyłki oraz czas dostawy jest zależny od wybranego kraju do jakiego zamówienie jest wysyłane. Aktualna lista obsługiwanych krajów oraz czasów dostawy dostępna jest tutaj
  9. Czas realizacji zamówienia przez Sprzedawcę – to jest przekazania zamówienia do wysyłki - wynosi do 24h od momentu złożenia Zamówienia (w dni robocze).
  10. Do każdego przesłanego towaru załączony jest dowód zakupu w postaci paragonu lub na życzenie Klienta - faktury VAT.
  11. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika/spedytora kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie do Sklepu Internetowego stwierdzonych wad, braków w Zamówieniu lub uszkodzeń opakowania zewnętrznego.
- IV -
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy i zwrócić towar na zasadach, o których mowa poniżej (dalej: Odstąpienie).
  2. Aby zachować termin do Odstąpienia wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa Odstąpienia przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej.
  3. Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, prawo do Odstąpienia wygasa.
  4. W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego na przykład pocztą, faksem. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość i przesłać drogą elektroniczną na adres: kontakt@txm24.pl. Wzór formularza dostępny jest poniżej pod nazwą: "zał. 1_TXM_formularz_zwrotu". Skorzystanie z powyższego formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: kontakt@txm24.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.
  5. Niezwłocznie - to jest możliwie najszybciej, mając na względzie okoliczności miejsca i czasu - po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość, lub innego, jednoznacznego oświadczenia o Odstąpienie, Sklep Internetowy dokonuje potwierdzenia jego otrzymania na trwałym nośniku, na przykład pocztą elektroniczną.
  6. W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia.
  7. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy, wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość, na adres Sprzedawcy:
    CENTRALA LOGISTYCZNA TXM S.A.
    PANATTONI PARK MYSŁOWICE
    ul. Kosztowska 21
    41-404 Mysłowice
    niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni.
  9. Klient ponosi bezpośrednie koszty związane z wykorzystaniem prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy. W szczególności Klient proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych rzeczy, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadający jej rodzajowi - na przykład uszkodzeniom w trakcie transportu.
  10. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. W razie stwierdzenia korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie jej wartości.
  11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w przypadku, gdy:
    a) umowa sprzedaży zawarta na odległość ma za przedmiot rzecz dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    b) przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  12. Dopuszczalne jest dokonywanie zwrotu rzeczy, w wyniku realizacji prawa do Odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepach stacjonarnych TXM TEXTIL MARKET. Aby dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym należy podać numer zamówienia, którego dotyczy zwrot. Sklep stacjonarny nie dokonuje zwrotu gotówki za zwrócony towar. Zwrot gotówki dokonywany jest przez Sklep Internetowy TXM. Jeżeli zamówienie było opłacone z góry zwrot gotówki nastąpi przy użyciu takiej samej formy płatności jak transakcja pierwotna. W przypadku zamówień opłaconych za pobraniem i zwracanych w sklepie stacjonarnym, płatność zostanie zwrócona przelewem na konto wskazane przez Klienta. Klient może wskazać numer rachunku poprzez kontak z Biurem Obsługi Klienta, lub wypełniając i drukując formularz zwrotu, który należy dołączyć do zwracanych towarów.
  13. Sprzedawca, w przypadku gdy Klient składając zamówienie wyraził chęć otrzymania faktury VAT, może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany przy składaniu zamówienia korektę faktury sprzedaży wraz z automatyczną prośbą potwierdzenia otrzymania wiadomości.
  14. Zwrot płatności w przypadku odstąpienia od umowy następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały zastosowane przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Płatność może zostać zwrócona przelewem na konto wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
- V -
REKLAMCJE
  1. TXM S.A. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: kontakt@txm.pl.
  3. TXM S. A. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  4. Klient korzystający z przysługującego mu prawa do zgłoszenia roszczenia w zakresie wad Produktu, zgłoszenia może dokonać w szczególności listownie na adres:
    TXM S.A.
    CENTRALA LOGISTYCZNA TXM S.A.
    PANATTONI PARK MYSŁOWICE
    ul. Kosztowska 21
    41-404 Mysłowice
    za pomocą wiadomości e-mail na adres: kontakt@txm.pl lub w sklepie stacjonarnym.
  5. Prosimy o załączenie w miarę możliwości do reklamacji paragonu fiskalnego lub jednej z dwóch otrzymanych faktur VAT. W związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym Klient proszony jest również o wypełnienie formularza reklamacyjnego, dostępnego poniżej pod nazwą: "zał. 2_TXM_formularz_reklamacji" lub podanie danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, a w szczególności przyczyny zgłoszenia, roszczenia oraz danych kontaktowych.

  6. TXM S.A. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  7. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić TXM S.A. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  8. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: TXM S.A., Krakowska 140a, 34-120 Andrychów, mailowo pod adres: kontakt@txm.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  9. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  10. TXM S.A. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- VI -
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych, którym jest TXM S.A., w tym w szczególności: imienia, nazwiska, numeru telefonu i pełnego adresu, które w ilości niezbędnej mogą dodatkowo być udostępnione firmie kurierskiej, lub operatorowi płatności jedynie w celu realizacji Zamówienia. Zgoda to może być cofnięta przez Klienta w dowolnej chwili. W tym celu należy skontaktować się z TXM S.A. Ponadto - podane przez Klienta informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
  2. Dane osobowe Klienta są gromadzone z należytą starannością.
  3. Podanie ww. danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości składania Zamówień w Sklepie Internetowym lub korzystania z innych opcjonalnych korzyści.
  4. Wyrażenie zgody na przesyłanie newslettera oznacza, że adres email Klienta będzie wykorzystywany w celach marketingowych produktów txm24.pl. Zgoda może być cofnięta przez Klienta w dowolnej chwili. W tym celu należy skorzystać z odpowiedniej zakładki znajdujące się w wysłanym newsletterze lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta
  5. Klient ma prawdo do pozyskania informacji o treści przechowywanych danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania, lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia, lub uaktualnienia przechowywanych o nim informacji. Prosimy w tym celu o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- VII -
POLITYKA COOKIES
TXM S.A. może wykorzystywać pliki cookies. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez Sklep Internetowy i przechowywane na komputerze, zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Klienta z witryny www.txm24.pl i Sklepu Internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są przez Sklep Internetowy w celu obsługi witryny oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Klientów zakupów. Pliki cookies wykorzystywane przez Sklep Internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania z witryny i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z witryny. W każdym wypadku Klient może zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki.
- VIII -
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Niniejszy regulamin stanowi integralną cześć, zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta, umowy sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
  2. Możliwe jest skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (ADR). 
  3. Informacje na temat ADR dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klient będący Konsumentem może w szczególności zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Klient uprawniony jest ponadto do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona praw Konsumentów.
  4. Dodatkowych informacji Klient może szukać w dziale FAQ (najczęściej zadawane pytania). W razie pozostałych wątpliwości sugerujemy kontakt pod adresem e-mail: kontakt@txm24.pl lub numerem telefonu (42) 20-675-55 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00). 
  5. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- IX – 
Opcja rezygnacji z plików cookies dla reklam RTB
Do świadczenia usług zautomatyzowanego modelu zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym (RTB) Sprzedawca stosuje technologie takie jakie pliki cookie czy sygnalizatory sieci. Sprzedawca oferuje także opcję rezygnacji z otrzymywania plików cookies za pomocą tzw. „opt-out cookies”, które zablokuje umieszczanie tego typu plików w systemie komputera. Opcja ta zapobiegnie kojarzeniu konkretnych informacji z przeglądarką. W razie korzystania z kilku przeglądarek internetowych, lub kilku komputerów, operacja rezygnacji z plików cookies będzie musiała zostać przeprowadzona osobno na każdej z tych przeglądarek/komputerów. Zrezygnować z opcji plików cookies można dokonując „kliknięcia” pomarańczowego przycisku (opt-out) na podstronie sieci znajdującej się tutaj.
ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA
Powrót
Twój koszyk

Pobieram informacje o koszyku...