Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.

Ok, rozumiem
  • Infolinia

    do Mikołaja pozostały... 4 dni!

  • Wysyłka

    Darmowa dostawa do sklepów TXM

  • Zegar
    Najbliższa wysyłka za

    XXX

    Godzin

    :

    Minut

    :

    Sekund

Wybierz język

Szukaj

Sklepy

Koszyk

FAQ

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Prosimy o złożenie reklamacji, zgodnie z paragrafem V regulaminu sklepu internetowego txm24.pl:

1. TXM S.A. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: kontakt@txm.pl. TXM S. A. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
3. TXM S. A. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
4. Klient korzystający z przysługującego mu prawa do zgłoszenia roszczenia w zakresie wad Produktu, zgłoszenia może dokonać w szczególności listownie na adres:

TXM S.A.
CENTRALA LOGISTYCZNA TXM S.A.
PANATTONI PARK MYSŁOWICE
ul. Kosztowska 21
41-404 Mysłowice

za pomocą wiadomości e-mail na adres: kontakt@txm.pl, lub w sklepie stacjonarnym
Prosimy o załączenie w miarę możliwości do reklamacji paragonu fiskalnego lub jednej z dwóch otrzymanych faktur VAT. W związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym Klient proszony jest również o wypełnienie formularza reklamacyjnego, lub podanie danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, a w szczególności przyczyny zgłoszenia, roszczenia oraz danych kontaktowych.

Twój koszyk

Pobieram informacje o koszyku...