Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.

Ok, rozumiem
  • Infolinia

    Mikołajki już jutro!

  • Wysyłka

    Darmowa dostawa do sklepów TXM

  • Zegar
    Najbliższa wysyłka za

    XXX

    Godzin

    :

    Minut

    :

    Sekund

Wybierz język

Szukaj

Sklepy

Koszyk

Spódnica damska ze wstawkami, z kieszeniami, ołówkowa

Spódnica damska ze wstawkami, z kieszeniami, ołówkowa

29.99 PLN
23,99 PLN

Spódnica damska ze wstawkami, z kieszeniami, ołówkowa

XSC2036

29.99 PLN
23,99 PLN

Taniej o 20%. Oszczędzasz 6,00 PLN.

Kolor:

Bardzo wygodna spódnica ołówkowa. Wykonana została z miękkiej tkaniny dresowej - dobrze się układa i ładnie podkreśla sylwetkę. Będzie świetnie pasowała do sportowych bluz i T-shirtów, ale będziesz mogła dobrać do niej również bardziej elegancką koszulkę i żakiet. Spódnica na szeroki pas, obwód można regulować za pomocą sznurka. W dwóch kieszonkach bocznych będziesz mogła pomieścić niezbędne drobiazgi.

SKŁAD SUROWCOWY

90% WISKOZA , 10% ELASTAN

* pola wymagane

Ela

Spódnica super, materiał gatunkowo bardzo dobry, przy wzroście 158 cm sięga za kolana, tak chciałam, krój ołówkowy wyszczupla, mam żółtą, chyba zamówię jeszcze w innym kolorze POLECAM

Iwona

zamowilam trzy - rozowa, szara i czarna. rozowa ma material grubszy od pozostałych, ale wszystkie piekne. fason bardzo fajny. jedyny minus dla mnie to dlugosc - ale w tabeli jest podana wiec kupywalam z mysla o skroceniu bo jak dla mnie zbyt duzo za kolano - mam 172 cm, nosze M i wzielam M jest ok - nie upieta za bardzo a nie za luzna - w sam raz :)

monia

Jestem zadowolona z zakupu,ale lepiej kupić o rozmiar mniejszą,przy ściągaczu trochę odstaje

tinka

fason typowo kobiecy choć jestem trochę okrąglutka w niej wyglądam ok, wyszczupla.. polecam

Magda

materiał dresowy grubszy,spódnica pasuje praktycznie do wszystkiego zarówno do stylizacji eleganckich do szpilek jak i do luzniejszych sportowych np.z tenisówkami czy płaskimi butami,wygodna 100% bawełny fason podkreślający kobiece kształty ☺

Justyna

Rozmiarówka zgodna ze stanem faktycznym. Materiał bardzo dobry gatunkowo. Spódnica ładnie się prezentuje. Udany zakup - polecam.

robson

Mysle ze spokojnie można zamówi rozmiar mnisza niż normalnie sie nosi bo ściągacz jest bardzo delikatny. Ja normalnie nosze M ale ze jestem w cizy to zamówilam L i jestem zachwycona mysle ze juz do konca w niej pochodze chociaż nie wiem jak po praniu

Aleksis

Spódnica rewelacyjna,dopasowana,fajnie się nosi.!

agula

Spódnica za kolana, ale to chyba jedyny minus. Poza tym bardzo fajny materiał, świetnie uszyta. Rozmiar XL to XL tutaj rozmiarówka nadzwyczaj zgodna ;)

Justyna

Materiał dobrej jakości,polecam.

Agnieszka

Spódnica dobra jakościowo

BAS

fajna, gatunkowo tez rozmiar M jak M

Anka

Spódnica jest w porządku (materiał, krój), ale długość mocno za kolano - jak dla mnie wymaga skrócenia o kilkanaście cm.

Ellen

Fajna sukienka, miła w dotyku tkanina idealna zarówno do balerinek jak i adidasów, jestem zadowolona z zakupu.

Beata

Jestem zadowolona z zakupu, wybrałam popielatą, materiał dobrej jakości, nie mechaci się i nie wypycha, polecam

więcej opinii

S M L XL
Połowa obwodu dołu 37 39 41 43
Długość całkowita 63 67 69 71
Połowa obwodu pasa 33 35 38 40
Połowa obwodu bioder 43 46 48 50

Wszystkie wymiary podane są w centymetrach i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych. W przypadku braku tabeli rozmiarowej dla podanego modelu prosimy o rozsądne dobieranie rozmiarów - towar może pochodzić z dystrybucji międzynarodowej.

  • Kurier DHL

    Czas dostawy 1-2 dni

    Przedpłata 9,99 PLN

    Pobranie 12,99 PLN

  • Odbiór w sklepie TXM
    Textil Market

    Czas dostawy 2-4 dni

    Przedpłata 0 PLN

  • Poczta Polska

    Czas dostawy 1-2 dni

    Przedpłata 9,99 PLN

    Pobranie 12,99 PLN

  • Paczkomaty 24/7

    Czas dostawy 1-2 dni

    Przedpłata 7,99 PLN

  • Paczka w Ruchu

    Czas dostawy 1-2 dni

    Przedpłata 4,99 PLN

  • Wysyłka zagraniczna DHL

    Wysyłamy do krajów UE
    Sprawdź koszty wysyłek

Zadaj pytanie

Zapytaj o produkt: Spódnica damska ze wstawkami, z kieszeniami, ołówkowa

Twój koszyk

Pobieram informacje o koszyku...