Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.

Ok, rozumiem
  • Infolinia

    do Mikołaja pozostały... 4 dni!

  • Wysyłka

    Darmowa dostawa do sklepów TXM

  • Zegar
    Najbliższa wysyłka za

    XXX

    Godzin

    :

    Minut

    :

    Sekund

Wybierz język

Szukaj

Sklepy

Koszyk

Sukienka damska  ze wstawkami

Sukienka damska ze wstawkami

34,99 PLN

Sukienka damska ze wstawkami

XSC1263

34,99 PLN

Kolor:

Doskonale podkreślająca talię, bawełniana sukienka damska z długimi rękawami. Zapinana z tyłu na suwak. Rewelacyjnie prezentuje się na sylwetce, podkreślając kobiece kształty. Materiał tłoczony, wyróżniający sukienkę spośród innych. Bardzo wygodna, nie krępuje ruchów. Idealnie sprawdzi się w zestawieniu z wysokimi szpilkami, do pracy lub na imprezę. Modelka ma 172 cm wzrostu i prezentuje rozmiar M.

SKŁAD SUROWCOWY

95% BAWEŁNA , 5% ELASTAN

* pola wymagane

Dorota

Sukienka super czekam aż będzie dostępny kolor czarny. POLECAM

Justyna

elegancka sukienka polecam

marzena

sukienka super ale rozmiar większy trzeba brać. Tabela rozmiarów jest bardzo pomocna

mak

Czy w najbliższym czasie będzie dostępna rozmiarowka dla koloru czarnego.

Justyna

sukienka super jestem bardzo zadowolona

aga

Bardzo fajna sukienka, idealna do pracy....Wzięlam rozmiar wiekszy niz noszę.

Joanna

bardzo ładna

MANIA

SUPER SUKIENKA WSZYSTKIM SIE PODOBA

Laska

Tak jak Panie piszą sukienki są śliczne, jeszcze nie wiem czy farbują. Sugerując się opiniami Pań wzięłam rozmiar XL, choć noszę M i nie żałuję, bo sukienka jest dobra rozmiarowo, choć może L też mogłaby być ,tylko może byłaby za krótka a tak to jest w sam raz. Mam 164 cm, waga 58 - sukienka jest przed kolano.Wzięłam czerwoną i wyglądam suuuper. Kupiłam po promocji więc jestem mega zadowolona,że za tę cenę mam nową kieckę do biura.To już 4 sukienka tu kupiona,podobają mi się jeszcze inne ale brak rozmiarów.Czekam na nowości w TXM.Pozdrawiam i zachęcam.

lucyna

śliczne są te sukienki mam białą i czerwoną tylko podobno trzeba uważac bo farbują!

lucyna

sukienki świetnie leżą szkoda że tak mocno farbują.

klara

fajna elegancka sukienka,materiał rozciągliwy i przyjemny,noszę rozmiar M wzięłam XL i jest idealna,polecam!

Sylwia

Bardzo ładna sukienka, szczególnie biała i pudrowy róż. Należy brać dużo większy rozmiar, np. jeśli nosisz 40 weź xxxl. Polecam

Cukiereczek

Śliczna sukienka!!! Dokładnie taka, jaką chciałam, idealna długość, dopasowana. Zdecydowanie polecam!!!

kkk

Bardzo ładna sukienka. Polecam.

luci

Śliczna i idealnie dopasowana. Trzeba wziąć rozmiar większa:)

Karolina

Witam. Kupiłam tę sukieneczkę jest bardzo fajna, materiał jest ciekawy. Jedyne co to wydaje mi się iż rozmiar jest troszkę zaniżony. Zapraszam do zakupu.

Ela

Sukienka ładna, ale pasuje na moją 12-letnią córkę. Zamówiłam rozmiar XXL, czyli 44, a otrzymałam małą M lub S z metką XXL. Nie zwracam sukienki, bo mogę ją odstąpić, ale zniechęciłam się do dalszych zakupów.

Odpowiedź:
w związku z tym, iż towar może pochodzić z dystrybucji międzynarodowej przed każdym zakupem polecamy zapoznać się z tabelką rozmiarów podaną na stronie każdego produktu, w sytuacji niezadowolenia z zakupionego produktu przysługuje prawo zwrotu - zachęcamy do kontakt z BOK, który pomoże wyjaśnić i rozwiązać problem / Zespół TXM24

Magdalena

sukienka taka jak na zdjęciu albo lepsza, noszę M,kupiłam XL według tabeli rozmiaru i jest idealna

Edyta

Sukienka bardzo ładna,wygodna,rozmiary są zaniżone.Ja noszę M ale zamówiłam według rozmiaru z tabeli XL i jest ok,szybka dostawa

gosia:)

Bardzo ladna sukienka, mam kremową, slicznie sie dopasowuje do sylwetki, material mily, jest bardzo elegancka

Katarzyna

Muszę powiedzieć, że ta sukienka wygląda jeszcze lepiej na żywo. Super się dopasowuje do sylwetki. Polecam.

Robert

Sukienki bardzo ładne polecam!

DKW

Wszystko OK. Sukienka fantastyczna, doskonale się układa. Błyskawiczna realizacja zamówienia.

Renia

sukienka super, dopasowana i na każdą okazję

Ewa

Sukienka naprawdę fajna i cena adekwatna do jakości.Super rozwiązanie z tabelą rozmiarów,tylko trzeba sprawdzać,bo sukienka ma wymiary dokładnie takie jak w tabeli,gdyby każdy sklep tak dokładnie podawał wymiary produktów to byłoby mniej zwrotów.Ludzie nie sprawdzają tabeli,a potem się dziwią,że rozmiar nie pasuje,ja kupuję ubrania w rozm.38,a tę sukienkę wzięłam XXL i jest idealna.Gwiazdkę odejmuję za żle wszyty i za długi suwak.

ilona

sukienka super, rozmiarówka taka jaką się nosi

Kasia

Sukienka śliczna, po prostu rewelacja. Polecam :)

ewelina

sukienka idealna, dopasowana na każdą okazję

ilona

sukienka super. nalezy brac rozmiar wiekszą od tych które sie nosi

A

śliczna sukienka

Kasia

Śliczna sukienka!!! Dokładnie taka, jaką chciałam, idealna długość, dopasowana. Zdecydowanie polecam!!!

Marta

Sukienka dopasowana , po prostu śliczna :)

Sylwia

Sukienka śliczna,dopasowana ale bardzo elegancka.

Lucia

Kolor czerwony śliczny. Rozmiar XXXL to 42. Długość tuż przed kolano. Polecam!!!

Teresa

Sukienka bardzo elegancka . Polecam

aska

Fajny materiał, nie wymaga prasowania ........super kolor ...polecam goraco

Ag AG

wygodna - potrzeba wybrać o numer większą by ładniej leżała.I do tego bardzo ładna. Zdecydowanie polecam:)

Mika

Sukienka prezentuje się na żywo bardzo dobrze Intensywny kolor. Polecam

Aga

gatunkowo ok, wygląda pięknie, ale rozmiar bardzo ale to bardzo zaniżony co najmniej dwa rozmiary XXL jak L

Natalia

Sukienka ladnie dopasowuje sie do sylwetki. Polecam

Lucia

Sukienka śliczna, materiał porządny aczkolwiek sztuczny, długość przed kolana 10cm, rozmiar XXXL odpowiada r.42.

Evita

Sukienka miło mnie zaskoczyła jest dopasowana ale bardzo elegancka.

więcej opinii

M L XL XXL XXXL
Połowa obwodu klatki piersiowej 40 43 45 46 48
Połowa obwodu dołu 40 42 44 47 48
Długość rękawa 41 42 43 43 44
Długość całkowita 86 87 89 90 94
Połowa obwodu pasa 32 34 36 38 40
Połowa obwodu bioder 42 44 46 48 50

Wszystkie wymiary podane są w centymetrach i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych. W przypadku braku tabeli rozmiarowej dla podanego modelu prosimy o rozsądne dobieranie rozmiarów - towar może pochodzić z dystrybucji międzynarodowej.

  • Kurier DHL

    Czas dostawy 1-2 dni

    Przedpłata 9,99 PLN

    Pobranie 12,99 PLN

  • Odbiór w sklepie TXM
    Textil Market

    Czas dostawy 2-4 dni

    Przedpłata 0 PLN

  • Poczta Polska

    Czas dostawy 1-2 dni

    Przedpłata 9,99 PLN

    Pobranie 12,99 PLN

  • Paczkomaty 24/7

    Czas dostawy 1-2 dni

    Przedpłata 7,99 PLN

  • Paczka w Ruchu

    Czas dostawy 1-2 dni

    Przedpłata 4,99 PLN

  • Wysyłka zagraniczna DHL

    Wysyłamy do krajów UE
    Sprawdź koszty wysyłek

Zadaj pytanie

Zapytaj o produkt: Sukienka damska ze wstawkami

Twój koszyk

Pobieram informacje o koszyku...